Tájékoztatjuk, hogy a honlapon ún. sütiket (cookie-kat) használunk, amelyeknek célja, hogy anonimizált formában látogatottsági információkat gyűjtsön, valamint elképzelhető, hogy bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. Egyes cookie-k amelyet használunk harmadik személyek számára gyűjtenek adatokat, amelyeket arra használnak, hogy olyan reklámokat jelenítsünk meg mi és harmadik személyek, amelyek relevánsak Önnek. A sütikről kapcsolatos részletes tájékoztatás az Adatkezelési Tájékoztatóban talál. A sütiket Ön is bármikor beállíthatja a BEÁLLÍTÁSOK MÓDOSÍTÁSA gombra való kattintással.
Menü

alvászavarok

2020. 01. 20. 00:00:00

Amikor megszűnik a nappal és az éjszaka

Az alvászavaroktól szenvedők hol a nap közepén szunnyadnak álomba, míg mások semmikor sem tudják nyugodtan álomra hajtani a fejüket. Azonban az állandó pihenés nélküli állapot súlyos következményekkel járhat.

2019. 11. 22. 12:02:16

Ha mától csak szép álmokat szeretnél, az alábbi szokásokkal érdemes felhagyni!

2020. 12. 01. 00:00:00

Lehet, hogy rossz éjszakáinkat nyomelem vagy vitaminhiány okozza? Jó hír, hogy ezen könnyen segíthetünk! smiley

2019. 11. 22. 11:38:39

Nem csak a kávé tartalmaz koffeint, hanem néhány teafajta is, amik energetizálják, felpörgetik testünket egész napra. Emellett a különböző teaféléknek egyéb más jótékony hatása is van szervezetünkre!

2020. 10. 07. 00:00:00

Teljesen természetes jelenség, de tehetünk ellene!

2019. 11. 14. 06:31:04

Mit tehetünk a könnyebb átállásért?

2020. 07. 19. 00:00:00

Mit tegyünk, ha a hőségben a fáradtság ellenére sem jön álom a szemünkre?

2019. 11. 12. 10:22:15

Egy új kutatás szerint a krónikus alváshiány erősíti-, a pihenés viszont segíti legyőzni a fájdalmakat.

2020. 11. 01. 00:00:00

Így előzd meg az őszi lehangoltságot!

2019. 10. 21. 09:55:32

Korunk előrehaladtával alvási szokásaink is megváltoznak. Csecsemőkorunkban még napi 18-22 órát is képesek voltunk szundikálni, azonban időskorban ez akár 5-6 órára is redukálódhat.

Keresés